Snow Tha Product - NoWhere To Go (QUARANTINE LOVE) (Official Music Video)

576 mijë shikime94

    Since everyone is quarantined in the house because of corona, figured i would drink actual corona, and some 1942 and make a lil challenge for myself.. made the song, video and edited it all myself within 24 hours to upload for yall.. maybe you can recreate it on your socials... winner gets some "NOWHERE TO GO" merch..DROPPING LATER TODAY.. oh btw SONG IS PROCESSING ON ALL PLATFORMS.. SO LINK WILL BE UP SOON MAKE SURE YOU SUPPORT IT WHEN ITS OUT :)
    everydaydays.com
    .
    .
    LMK IF YOU WANNA SEE THE MAKING OF THIS SONG AND VIDEO IN A VLOG :)
    .
    .
    .
    .quarantine challenge snow tha product what to do when your bored hip hop

    Komente

    1. SNOWTHAPRODUCT

      THANK YOU EVERYONE FOR THE SUPPORT!! Get it on iTunes/stream here→ onerpm.lnk.to/NoWhereToGo Quarantine Love Merch→ bit.ly/nowheretogomerch

      1. Too Sweet

        😂 this is ridiculous

      2. Alessandra Veronica

        🤍🤍🤍THIS IS MY QUARANTINE JAM 🤍🤍🤍 been blasting this every day lol. Love the vid btw! Hella creative even if it’s simple 👌🏽🤍

      3. Mariah Santistevan

        I love it ❤❤❤❤❤❤❤❤

      4. Rachel Lockward

        Snow !! I fucking love you !!!! Your music has helped me in so many ways!!! You are so gorgeous mami. Hopefully when this is all over you come to Houston !! Your family is beautiful!!! LGBT ❤

      5. Mariah Santistevan

        Your man is just a b word 😂😂😂😂💯👍

    2. Olaunda Johnson

      Love her videos!

    3. Austin Mendoza

      This song is 🔥 🔥

    4. mercedes sandoval

      ♡♡♡♡♡♡♡♡ my new fave song

    5. Chad Reese

      You man is. Just a b word lmao im rollin if i win message 2086488309

    6. NotoriousJASS

      this my new favorite song. Snow on top! She did it all by herself and this is just as good as any other project she's done. Go girl!

    7. Chad Reese

      Snow that is for sure putting it down party it up mon tue wensday thursday friday saturday and sunday. Weed and food im so loving this song and dam your man is a b word lmao get it girl

      1. Chad Reese

        If i win please text me 208 648 8309

    8. Carrie Stepp

      Snowy always killin it. Thank you for being you 💜

    9. Bryanna Elyse

      The tik tok kids are gonna eat this up

    10. JUANIO209

      I love your music sine 2004

    11. HaloGirl72

      LIT AF

    12. Brianna Mundo

      Still on repeat! 😍🔥😍🔥

    13. taustin91975

      Love the video love it

    14. beatriz montes

      I need to up my onesie game!

    15. Daneysi Gonzalez

      I love you guys !!! ❤️❤️🇲🇽🇲🇽🇲🇽💯

    16. Pixie Meow

      💖👑💖

    17. Haleigh Caine

      Been bumping this song faithfully 💕✌🏽 Definitely a whole mood! Snow always blesses us with the Bops 👏🏽👏🏽

    18. Toki Toki

      😭💕😂 bussin! 🔥

    19. Ashlee Wilson

      What is the name of the projector your using?

    20. Lala

      This is fire af!! I loved how you made the situation into a song. No other artist doing that. You’re phenomenal at what you do. Never stop!

    21. Chantelle Stock

      As always Snow, you're amazing. Stay safe

    22. Crystal Ray

      I think this is one of my favorite of all your videos.

    23. Chris Irish

      Cool! Thank you..

    24. Nahimana

      Half the time the world is getting in the way

    25. Alivia Bauer

      I love you and your music. You never stop getting better

    26. Daena Lopez

      LOVE THIS SONG! Snow you making bops during this quarantine! Can’t wait for your next tour! 🤗❤️

    27. idalecio vieira

      Big stone this sound!!!!

    28. Crysta Coy

      This has been stuck in my head since I first heard it

    29. Casper

      🤣🤣🤣🤣. Dope tho

    30. Luna P.

      👯👯💃💃 been jamming to this song everyday!!

    31. gimmieah beer

      I see the pyramid's in back ground in like every music video ever ugh ☹️

    32. Jessica Acosta

      This is everything! 🔥🔥

    33. Alice Olivares

      Love love love this. Its catchy, been humming and singing it since I heard it. Fire girl 🥰🥰

    34. KOKO GEE

      My wake up call

    35. Andres Ortega

      ❤️❤️❤️❤️

    36. Amanda Rodger

      This is my Saturday and Sunday jam, still gotta go to work Monday to Friday, Keyworker

    37. Tara Scheurn

      Love this soooo much! Thank you for all you do 🖤

    38. Mumma Mia

      Snow can make a dope song out of anything!

    39. Fisher S

      "We can eee errr eee errr" 🔥❤

    40. Dominique Rose

      I keep dancing by myself too this banger 💕😭

    41. Jess O

      Quara-turnup 💯✊👑

    42. Lacey Mathews

      Love the oncies...baby drew needs 1..lol

    43. Christin O

      Giiirl I wish I was quarantined with all the shit you just mentioned 😭

    44. Puff The Magic Dragon

      My jam for the next 3 months 😂🤙💃

    45. Nikki Hills

      The cow onesie is my favorite!!! Always love your music

    46. Mariah Oasome

      Officially one of my new favorite jams🙌❤️ my two year old loves it too

    47. kerry -G

      😜🙌🏡🥰🎶🥰👸

    48. mysonangers

      I want free Merch, please beautiful!!!! You’re cool as fuck!!!! The first songsI ever listen we’re let you go, nights and waste of time.. best break up songs of 2017 for me!! You’re so real and Raw.

      1. mysonangers

        Just notice my you tube name is way different from fb... Mandy tobler

    49. Tactical Mayan

      A SONG WITH SAD BOY LOKO WOULD GO HARD! 🇲🇽🔊👊🏽

    50. Kaleb Devlin

      Awesomeness lit song 🤘💯💙🔥

    51. K G

      7k away from a mil 😭😭🔥🔥🔥

    52. Critic4ACritic

      I need all these pjs in my life, luv the song, always🙌🏾💖

    53. Its Mine

      Not bad sorry but Tom MacDonald song about the conorvirus. And what going on is 100 times better.

    54. Elizabeth Choriego

      This song had me wanting to dance 💃 and again you truly show what mad skills you got to do this song and video at home and seriously within 24hrs! Mad love and respect love you snow! ❤️

    55. Ona Naye

      OMG!! I luv this song! Lol Thats awesome mama snow! 🖤🧁😝😜🖤🔥🖤🔥😂😝🤪😁😁😁😁

    56. Kelly Blas

      This song is so catchy

    57. Jessica N

      Of course we want a behind the scenes video!!

    58. idalecio vieira

      Your style is my styl,,, 200%oooooooriginall.

    59. Carolina Garcia Romero

      Fire.. aye got me dancing and smiling.

    60. pirochick69

      Even in the craziness still coming up with tight ass beats

    61. Madison Nicklow

      OMG! Snow! This song is amazing! You never fail to blow me away.

    62. Andrew Belly

    63. Jorge Garcia

      Almost <a href="#" class="seekto" data-time="90">1:30</a> and I am still listening to this! Snow!! You killed it!!!!

    64. idalecio vieira

      This is the music of the moment, which we are playing now, a world anthem Bcause the tendency of this World it is a blind person to believe to lead another blind person, its always like hathat,,basicaly......you woke me up,,hang there...

    65. Claudia Rivera

      Love it

    66. Aquatic Z0MBIE

      I wanna win i play this song so damn much been a fan since cookie cutter

    67. Britany Espinoza

      The hook is stuck in my head 😍💃💃love it!!

    68. dcuevas2

      940 people are completely hating with that thumbs down because y’all know damn well this shit is 🔥 and cute af !!!!

    69. Gindety Wesdopus

      💕💕

    70. Daniel De Castro

      What happens on sunday?

    71. Heidy T

      Soooooo happy this song just turns what ever situation in to a music dance break time

    72. Heidy T

      Awww this is the perfect song honestly and thank you snow for doing a live show last night it was so cool to watch the family dance and sing too bad ALsel isn't ready for you to play your own music on live

    73. Veronica Valdez

      I love how cute & fun you are!!! 💎❄️

    74. 2700sonyo

      Not gonna lie snow i miss “bet i will” or problems that style rap is what made me a fan but idk what you been up too ik you happy but still come back to the booth and put more work in like when you were ft in tech nine

      1. Amarie

        Not every song has to be the same style. She wants to put out different music & experiment with different sounds & that's okay! Personally I think How I Do It goes pretty hard for a recent song.

    75. Desiree Stephens

      Love it, it's fire 🔥🔥🔥

    76. Roman Gonzales

      Did it again 🔥🔥🔥

    77. EverElia

      I would just love a moment to hang out with Snowwy and JuJu 😆

    78. Shannen Smith

      What happened to Sunday?

      1. Jenny R

        @Shannen Smith lol that makes sense 👍

      2. Shannen Smith

        I had to replay it. Unless it was made on a Sunday and that's why she didn't mention.

      3. Jenny R

        Kehe my girl n I thought same 😁 but this song is soooo dope n bubbly that it don't matter 🎶🎧

    79. Jeremy Wishengrad

      Loving the subtle vaporwave aesthetic.

    80. Kelsey

      Still waiting for that quarantine love 🤣🤣🤣 but really this shit is 🔥